Regulamin
pobytu Sleep Port
Szanowni Państwo,
Przestrzeganie poniższego Regulaminu, jest pomocne w zapewnieniu naszym Gościom
bezpieczeństwa i najwyższego komfortu podczas pobytu w Sleep Port.
I. PRZEDMIOT REGULAMINU
Niniejszy Regulamin został sporządzony przez SleepPort S.C. i określa on
zasady funkcjonowania Obiektu i świadczenia usług zakwaterowania, zasady
dokonywania rezerwacji oraz zasady świadczenia usług drogą elektroniczną przez
Internet za pośrednictwem strony SleepPort.pl oraz poprzez portale
rezerwacyjne online.
Regulamin obowiązuje wszystkich Gości Sleep Port i jest integralną częścią
umowy, do zawarcia której dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji lub meldunek.
Dokonując ww. czynności, Gość potwierdza, iż zapoznał się z treścią i w
pełni akceptuje warunki Regulaminu oraz zobowiązuje się do ich przestrzegania.
Realizacja Usług oraz pobyt Gościa w Obiekcie odbywa się na zasadach
określonych w niniejszym Regulaminie.
Regulamin Obiektu jest dostępny w recepcji, w każdym apartamencie oraz na
stronie internetowej www.SleepPort.pl.
Opiekunem Gościa jest pracownik recepcji /ochrona – tel. +48 607 760 760
II. DEFINICJE
Regulamin – niniejszy Regulamin Obiektu, określający zasady funkcjonowania
Obiektu i świadczenia usług zakwaterowania, zasady dokonywania rezerwacji oraz
zasady świadczenia usług drogą elektroniczną przez Internet za pośrednictwem
strony www.SleepPort.pl oraz poprzez portale rezerwacyjne online.
Gość – osoba, która poprzez dokonanie rezerwacji lub meldunek w Obiekcie
akceptuje warunki Regulaminu i zawiera umowę o świadczenie Usług.
Obiekt – obiekt zakwaterowania prowadzony pod marką Sleep Port przez
spółkę SLEEPPORT S.C. z siedzibą w Polsce, przy ul. Nowatorów 23,
80-298 Gdańsk, NIP: 9570857707.
Usługi - każda z usług świadczona zgodnie z Regulaminem, w szczególności
usługi zakwaterowania oraz usługi świadczone drogą elektroniczną w ramach
Serwisu.
Serwis - strona internetowa www.SleepPort.pl umożliwiająca rezerwację, za
pomocą systemu rezerwacyjnego.
Umowa - oznacza umowę świadczenia Usług w tym zawartą drogą elektroniczną,
której przedmiotem jest świadczenie Usługi wskazanej w niniejszym Regulaminie.
Celowe wywołanie fałszywego alarmu pożarowego – uruchomienie przycisku
ręcznego ostrzegacza pożarowego nieuzasadnione realnym zagrożeniem; używanie
otwartego ognia, palenie papierosów, świeczek etc. w miejscach do tego
nieprzeznaczonych.
III. DOBA HOTELOWA
Pokoje wynajmowane są na doby hotelowe.
Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15:00 w dniu przyjazdu, kończy o
godzinie 11:00 dnia następnego.
Gość zobowiązany jest do opuszczenia pokoju w ostatniej dobie hotelowej pobytu
najpóźniej do godziny 11.00.
W przypadku niewymeldowania się do godziny 11:00, Obiekt zastrzega sobie prawo
do przedłużenia pobytu Gościa o kolejną dobę hotelową, o ile w tym czasie albo
wcześniej nie dokonano rezerwacji danego apartamentu (tym samym obciążenia
rachunku Gościa stosownymi opłatami). W innym przypadku będzie to równoznaczne
z wyrażeniem zgody przez Gościa na wejście i komisyjne opróżnienie wynajętego
pokoju oraz zmagazynowanie pozostawionych w nim rzeczy. Obiekt odsyła
wspomniane rzeczy na koszt Gościa.
Na życzenie Gościa i w miarę posiadanych możliwości, Obiekt za dodatkową opłatą
może wydłużyć dobę hotelową. Życzenie przedłużenia pobytu lub wydłużenia doby
hotelowej Gość powinien zgłosić w recepcji do godz. 18:00 w przeddzień wyjazdu.
Przedmioty pozostawione w apartamencie mogą zostać odesłane na adres wskazany
przez Gościa – na jego koszt. W przypadku braku takiej dyspozycji recepcja
przechowa przedmioty (za wyjątkiem artykułów spożywczych) przez okres 2
tygodni.
W Obiekcie obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22:00 do godziny 06:00
dnia następnego.
Zachowanie Gości i osób korzystających z usług Obiektu nie powinno zakłócać
spokojnego pobytu innych Gości. Obiekt może odmówić dalszego świadczenia usług
Gościom, którzy naruszają tę zasadę oraz może usunąć Gościa z Obiektu bez
możliwości rekompensaty za skrócenie pobytu.
IV. RODZAJ I ZAKRES USŁUGI
Usługodawca świadczy usługi zakwaterowania zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia
1997 r. o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników
turystycznych. Usługi obejmują w szczególności:
Usługę zakwaterowania.
W ramach funkcjonowania Obiektu Usługodawca zapewnia w
szczególności: warunki do pełnego i nieskrępowanego wypoczynku,
bezpieczeństwo pobytu oraz ochronę danych osobowych, profesjonalną obsługę w
zakresie świadczonych usług, sprzątanie apartamentu po pobycie Gości.
Pobyt dzieci do lat 5 jest bezpłatny, w takim przypadku Obiekt nie zapewnia
oddzielnego miejsca do spania ani dodatkowych ręczników/kosmetyków.
Obiekt nie akceptuje się obecność żadnych zwierząt. W przypadku wprowadzenia na
teren Obiektu niezgłoszonych zwierząt przez Gościa bądź przez osoby
odwiedzające Gościa, Gość zostanie obciążony opłatą wynoszącą 500,00 zł brutto
tytułem kosztów związanych z oczyszczeniem i ozonowaniem apartamentu. Zapłata
powyższej kwoty nie wyłącza możliwości dochodzenia roszczeń na zasadach
ogólnych, gdy koszty usunięcia skutków pobytu takiego zwierzęcia w apartamencie
będą wyższe.
Obiekt oraz najbliższy teren wokół obiektu objęty jest monitoringiem wizyjnym.
V. REZERWACJA I MELDUNEK
Rezerwacji można dokonać poprzez stronę www.sleepPort.pl, poprzez portale
rezerwacyjne online, mailem, dzwoniąc do recepcji lub osobiście w Obiekcie.
Podczas dokonywania rezerwacji konieczna jest akceptacja Regulaminu, podanie
danych osobowych niezbędnych do realizacji usług (w szczególności: imię i
nazwisko, adres e-mail, nr telefonu, termin pobytu, wskazanie sposobu zapłaty)
oraz opłacenie kosztów pobytu – w zależności od regulaminu danej oferty lub
indywidualnych uzgodnień. Wszelkie informacje dotyczące ochrony danych
osobowych, znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej na stronie obiektu.
Jeśli Gość, w trakcie rezerwacji bezpośredniej, nie określi długości pobytu –
przyjmuje się, że trwa on jedną dobę.
Każda rezerwacja musi być zagwarantowana danymi karty kredytowej w momencie jej
dokonywania.
W momencie dokonywania rezerwacji Gość zobowiązany jest do podania prawdziwych
i aktualnych danych osobowych.
Rezerwacji w Obiekcie mogą dokonywać jedynie osoby, które w dniu przyjazdu mają
ukończone 18 lat. Obiekt nie odpowiada za osoby
niepełnoletnie, wpuszczone na teren obiektu/pokoju poprzez osoby pełnoletnie
dokonujące rezerwacji.
Po dokonaniu rezerwacji Gość otrzymuje systemowe potwierdzenie wraz ze
szczegółami pobytu, na wskazany przez Gościa, adres poczty elektronicznej.
W przypadku rezerwacji bezzwrotnej cała kwota za pobyt zostanie pobrana w
momencie jej dokonywania lub będzie musiała zostać wpłacona przelewem przez
Gościa w terminie podanym na potwierdzeniu rezerwacji. W przypadku braku
płatności rezerwacja zostanie anulowana.
W przypadku dokonania rezerwacji w dniu przyjazdu korespondencja mailowa od
Gościa będzie traktowana jako zamówienie i podlegać będzie obowiązującym
warunkom anulacji rezerwacji.
Pracownik Obiektu ma prawo weryfikować tożsamość Gościa, w momencie
zameldowania, poprzez okazanie dowodu osobistego lub paszportu.
Pracownik Obiektu ma prawo zweryfikować czy karta, której dane podane były przy
rezerwacji jest własnością osoby rezerwującej.
W każdym przypadku płatność całości należności za pobyt musi nastąpić przed
przekazaniem apartamentu do dyspozycji Gościa.
Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco
naruszył Regulamin.
Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia Gościa bez podania przyczyny.
W przypadku opuszczenia przez Gościa Obiektu w terminie wcześniejszym niż
zadeklarowany przy rezerwacji, opłata za niewykorzystany czas pobytu nie
zostanie zwrócona.
W przypadku rezerwacji elastycznej, opłata za niepojawienie się Gościa (bez
uprzedniej informacji w formie mailowej na adres rezerwacje@sleepport.pl , bądź sms na nr
607 760 760 równa się kosztowi pierwszej doby.
W przypadku rezerwacji bezzwrotnej, opłata za niepojawienie się Gościa, równa
się kosztowi całego pobytu.
Gość zobowiązany jest do opłacenia dodatkowych kosztów swojego pobytu w tym
wszelkich zamówionych lub wykorzystanych dodatkowych usług i towarów najpóźniej
przy wymeldowywaniu się z obiektu. W przypadku nieuregulowania wszystkich
należności związanych z pobytem Usługodawca jest uprawniony do obciążenia karty
płatniczej Gościa za wszelkie zrealizowane na jego rzecz usługi.
Obiekt zastrzega sobie prawo pobrania opłaty miejscowej w kwocie zgodnej z
obowiązującymi przepisami.
VI. PŁATNOŚCI
Płatności – Serwis zapewnia Gościowi możliwość dokonania płatności z tytułu
rezerwacji apartamentu lub świadczonych Usług online poprzez współpracę z
operatorem płatności online. W przypadku dokonania rezerwacji w inny sposób niż
poprzez System rezerwacji, płatność możliwa jest także przelewem, kartą
płatniczą i kredytową lub gotówką.
Obiekt zastrzega sobie prawo do preautoryzacji karty płatniczej lub pobrania z
niej środków w wysokości 100% wartości pobytu, w przypadku rezerwacji
bezzwrotnej.
VII. ANULACJA ORAZ ZMIANA TERMINU REZERWACJI
Rezerwacja założona w ramach oferty elastycznej może być anulowana najpóźniej 3
dni przed datą rozpoczęcia pobytu. Anulacja po tym terminie wiąże się z
obciążeniem Gościa kosztem pierwszej doby.
Anulacja musi zostać przekazana w formie mailowej, na adres
rezerwacje@sleepport.pl, bądź sms na nr 607 760 760
Nie ma możliwości bezkosztowej anulacji rezerwacji bezzwrotnej. Kwota pobrana
przez Obiekt w momencie jej zakładania nie będzie zwracana.
Dla ofert sezonowych oraz udostępnianych za pośrednictwem kanałów
rezerwacyjnych mogą obowiązywać inne warunki.
W przypadku oferty elastycznej możliwość modyfikacji rezerwacji jest dostępna
do 3 dni przed datą zameldowania.
Zmiana terminu pobytu w przypadku oferty elastycznej wiąże się z możliwością
modyfikacji ceny pobytu i jest uzależniona od dostępności miejsc.
W ramach oferty bezzwrotnej nie ma możliwości modyfikacji terminu rezerwacji.
VIII.
FAKTURA NA RZECZ PRZEDSIĘBIORCY.
Życzenie otrzymania faktury na rzecz
przedsiębiorcy należy zgłosić w momencie dokonywania rezerwacji, przekazując
Obiektowi dane firmy (pełna nazwa, adres oraz NIP).
Dane do faktury Gość powinien wpisać w notatkę do rezerwacji lub w informacjach
dodatkowych.
Zgodnie z obowiązującymi zasadami wystawiania faktur, niepodanie ww. danych na
wskazanym etapie, spowoduje brak możliwości wystawienia faktury w terminie
późniejszym.
IX. Odpowiedzialność Usługodawcy
Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte
wykonanie zobowiązań wynikających z Regulaminu spowodowane okolicznościami, na
które Usługodawca nie ma wpływu mimo zachowania należytej staranności.
Usługodawca nie ponosi ponadto odpowiedzialności za szkody, w tym obejmujące
utracone korzyści, poniesione w wyniku korzystania przez Gości z Usług w sposób
sprzeczny z Regulaminem lub przepisami prawa.
Ograniczenia odpowiedzialności nie mają zastosowania do Gościa będącego
konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu cywilnego.
X. ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCIA
W wypadku zauważenia pożaru należy w miarę możliwości wcisnąć przycisk ręcznego
ostrzegacza pożaru zlokalizowanego najbliżej miejsca pożaru lub/i osobiście
zawiadomić o zagrożeniu personel obiektu i skierować się do wyjścia zgodnie z
instrukcją wskazującą kierunek ewakuacji.
Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest korzystanie z
otwartego płomienia w apartamentach.
Ze względu na zainstalowany system sygnalizacji pożarowej w tym czujki dymu w
poszczególnych pomieszczeniach, na terenie obiektu występuje zakaz palenia.
W przypadku celowego wywołania fałszywego alarmu pożarowego, osoba
odpowiedzialna, może zostać obciążona kosztami przyjazdu służb ratowniczych i
patrolu ochrony.
Nieuzasadnione użycie hydrantów wewnętrznych oraz gaśnic wiązać się będzie z
pokryciem kosztów przywrócenia zniszczonego wyposażenia/zużytej gaśnicy, do
stanu pierwotnego.
Dzieci poniżej 13 roku życia powinny znajdować się na terenie obiektu pod
stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność
materialną za wszelkie szkody wyrządzone przez dzieci.
W związku z bezpieczeństwem Gości zalecamy niewychylanie się przez okna i
zachowanie wszelkich środków ostrożności, a także nadzór nad dziećmi
przebywającymi w pobliżu uchylonego bądź otwartego okna.
Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia
lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych obiektu, powstałe z jego
winy lub z winy odwiedzających go osób.
Obiekt zastrzega sobie prawo do obciążenia karty płatniczej Gościa za
wyrządzone zniszczenia/szkody stwierdzone po jego wyjeździe,
a w przypadku braku danych karty, ma prawo wystąpić do Gościa o
pokrycie kosztów naprawy lub wymiany (zgodnie z wykazem wysokości
odszkodowań zamieszczonym w Regulaminie) oraz straty z tytułu utraconych
przychodów, jeśli wyrządzona szkoda spowodowała konieczność wyłączenia
apartamentu ze sprzedaży. Wartość utraconych przychodów będzie wyliczana wg.
siatki cenowej dla tego apartamentu w terminie w jakim był wyłączony ze
sprzedaży z przyczyn spowodowanych szkodami wyrządzonymi przez Gościa. Zapłata
kwoty zgodnie z wykazem wysokości odszkodowań nie wyłącza możliwości
dochodzenia roszczeń na zasadach ogólnych, gdy koszty usunięcia skutków
zniszczenia lub szkody w apartamencie będą wyższe.
W przypadku naruszenia postanowień regulaminu, Obiekt może odmówić świadczenia
dalszych usług Gościowi, który je narusza. Gość jest zobowiązany do
niezwłocznego zastosowania się do żądań Obiektu, uregulowania należności za
pobyt i ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia obiektu.
Każdorazowo, opuszczając apartament, Gość powinien ze względów bezpieczeństwa
wyłączyć telewizor, zgasić światło, zamknąć krany, zamknąć okna i drzwi
wejściowe oraz sprawować staranną pieczę nad kartą dostępu do apartamentu.
Obiektowi przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez
Gościa do Obiektu, w przypadku opóźnienia lub nieuregulowania należności za
świadczone usługi.
Po zameldowaniu w Obiekcie Gość powinien zapoznać się z wyposażeniem
apartamentu oraz zachować go w stanie nienaruszonym. W przypadku zauważenia
szkód Gość winien niezwłocznie zawiadomić recepcję. W przypadku braku
informacji i stwierdzeniu usterek przez personel Obiektu, Gość zostanie
pociągnięty do odpowiedzialności finansowej za powstałą szkodę.
Gość nie może przekazywać apartamentu osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął
okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt.
Kategorycznie zabronione jest zabieranie ręczników i innych przedmiotów
wyposażenia apartamentu po zakończeniu pobytu w Obiekcie.
XI. Własność intelektualna Usługodawcy
Zasoby informacyjne i cała pozostała zawartość serwisu, taka jak teksty,
grafiki, logotypy, przyciski, obrazki stanowią własność intelektualną
Usługodawcy lub podmiotów, z którymi Usługodawca zawarł stosowne umowy i są
chronione przez polskie oraz międzynarodowe przepisy dotyczące ochrony
własności intelektualnej, w szczególności przez przepisy ustawy z dnia 4 lutego
1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
Zabronione jest bez uprzedniej pisemnej zgody Usługodawcy kopiowanie,
powielanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie w całości lub we fragmentach
informacji, danych lub innych treści dostępnych na łamach Serwisu lub z niego
pochodzących, za wyjątkiem przypadków dozwolonego użytku wynikających z
powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
XII. Reklamacje
Gość ma prawo do złożenia reklamacji związanej z funkcjonowaniem Serwisu i
wykonywaniem Usług przez Usługodawcę niezgodnie z warunkami i zasadami
określonymi w Regulaminie.
Wszelkie reklamacje, zawierające dane Gościa, tj. imię i nazwisko, wraz z
adresem poczty elektronicznej oraz zwięzły opis zgłaszanych zastrzeżeń, należy
składać za pośrednictwem adresu kontaktowego dostępnego na stronie głównej
Serwisu w zakładce „Kontakt” lub pisemnie na adres siedziby Usługodawcy lub
Obiektu.
Usługodawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni roboczych, licząc od dnia
jej doręczenia. Jeśli reklamacja dotyczy usług świadczonych drogą elektroniczną
i nie może zostać rozpatrzona w terminie 14 dni roboczych, Usługodawca
powiadomi Gościa o przyczynach opóźnienia i przewidywanym terminie rozpatrzenia
reklamacji.
W przypadku, gdyby informacje podane w reklamacji wymagałyby uzupełnienia,
Usługodawca przed rozpatrzeniem reklamacji zwróci się do Klienta o ich
uzupełnienie w wyznaczonym terminie na rozpatrzenie reklamacji. W takim
przypadku, termin, o którym mowa w pkt. 3 powyżej biegnie od momentu otrzymania
uzupełnionej reklamacji przez Usługodawcę.
XIII. Postanowienia końcowe
Regulamin wchodzi w życie z chwilą opublikowania na stronie internetowej
Obiektu i obowiązuje wobec rezerwacji dokonanych po dniu opublikowania.
Treść Regulaminu może ulec zmianie. O wszelkich zmianach Gość zostanie
poinformowany poprzez udostępnienie informacji na stronie internetowej
Usługodawcy.
W Obiekcie obowiązuje całkowity zakaz palenia. W przypadku naruszenia
zakazu Gość zostanie obciążony karą umowną w wysokości 1000 zł za każde
stwierdzone naruszenie zakazu, a także zobowiązuje się pokryć koszty
nieuzasadnionego wezwania służb powiadomionych automatycznie przez system
przeciwpożarowy.
W Obiekcie obowiązuje całkowity zakaz posiadania i zażywania zakazanych prawem
środków odurzających. W razie stwierdzenia łamania tego zakazu, fakt ten
zostanie zgłoszony na Policję a Gość będzie musiał niezwłocznie opuścić obiekt
bez prawa do zwrotu kosztów wynikających ze skrócenia pobytu w obiekcie.
W apartamentach nie można przechowywać przedmiotów niebezpiecznych tzn. broni,
amunicji, materiałów łatwopalnych, iluminacyjnych itp.
Zakazuje się prowadzenia na terenie Obiektu akwizycji i sprzedaży obnośnej.
Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w apartamentach i ich
wyposażeniu poza nieznacznym przestawieniem mebli i wyposażenia, nie naruszając
przy tym ich funkcjonalności i bezpieczeństwa Gości.
W przypadku zagubienia elektronicznej karty dostępu Usługodawca obciąży Gościa
opłatą za jej zagubienie.
Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Usługodawcą a Gościem,
niebędącym konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu cywilnego,
rozstrzygać będzie sąd właściwy miejscowo dla siedziby Usługodawcy.
W granicach wyznaczonych przez bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa,
nieważność któregokolwiek z postanowień Regulaminu pozostaje bez wpływu na
ważność pozostałych postanowień Regulaminu.
Prawem właściwym jest prawo polskie.
Wysokość odszkodowań za ewentualne zniszczenia/szkody w Sleep Port
- Malowanie apartamentu/korytarzy spowodowane złamaniem zakazu palenia tytoniu
obowiązującego w obiekcie lub trwałe zniszczenie powierzchni ścian (malowanie,
zadrapania i inne mechaniczne ubytki) – odpłatność ustala się po sporządzeniu
protokołu i zgodnie z aktualnymi cennikami materiałów oraz robocizny,
- Zbicie umywalki, muszli WC, uszkodzenie kabiny prysznicowej, lustra, płytek w
łazience – odpłatność ustala się po sporządzeniu protokołu i zgodnie z
aktualnymi cennikami materiałów oraz robocizny
- Trwałe uszkodzenie mebli, wyposażenia apartamentów i obiektu – odpłatność
ustala się zgodnie z ceną zakupu produktu
- Trwałe uszkodzenie stolarki budowlanej bądź jej oprzyrządowania – odpłatność
ustala się z wartością i montażem
- Uszkodzenie, zalanie łóżka – 450,00 zł
- Zniszczenie/utrata Prześcieradła – 100,00 zł
- Zniszczenie/utrata Poszwy – 120,00 zł
- Zniszczenie/utrata Poszewki – 30,00 zł
- Zniszczenie/utrata ręcznika dużego – 50,00 zł, ręcznika małego – 30,00 zł
- Zniszczenie/utrata karty elektronicznej/klucza do pokoju – 50,00 zł
- Uruchomienie gaśnicy niezgodnie z jej przeznaczeniem - odpłatność ustala się
zgodnie z ceną zakupu gaśnicy